Blogia
SobreatiC

si no ho veig, no m'ho crec!!!

despres de tant de temps, acabo de veure que aquest blog no esta tancat, i encara hi puc deixar la meva empremta...

aixo si que no m’ho esperava. I no nomes perque des d’aquest teclat angles no puc posar ni accents ni punyetes( aprofito per disculpar-me, a l’amable lector i al Sr. Pompeu Fabra), si no perque l’horoscop em deia que retrobaria algun vell amic i, esta clar que es aquest blog, ho interpretare com un altre senyal del desti que m’obliga a deixar per escrit pensaments i cabories...

Avui, gairebe 5 de maig de 2008 rellegeixo moments i histories viscudes, algunes deixades en escrit en moments bons i dolents.

Espero que no sigui l’ultim dia, sino el comencament d’una nova temporada, plena d’inspiracio i positivitat!!!

 

0 comentarios