Blogia
SobreatiC

un any ple de sorpreses

Febrer de 2009.

L'any ha comencat diferent, amb empentes. Fa mesos que tothom parla de com sera aquest any i ningu no n'espera res de bo, nomes que passi rapid i aixi, com per art de magia, la famosa crisi passi de llarg. Es com qui va a dormir desitjant no aixecar-se al mati sino al migdia o a la tarda.

A mi aquest any m'esta sorprenent. Em sento fort i caminant amb decisio. No se que passara dema o dema passat pero en realitat, cada nou dia mes aviat porta bones sorpreses. I no em puc queixar, sembla que aquest any em deixara recollir fruits sembrats l'any passat. A mes, perque no confessar-ho, en realitat totes les previsions economiques diuen que la meva eterna debilitat financera millorara... que mes puc demanar? be, tot allo que podia demanar, virtualment ho tinc. Nomes la salut d'altri pot ser la peca definitiva per tenir un fenomenal any.

 

Es febrer, pero encara soc a temps de desitjar-te un molt bon any 2009. En els moments menys facils es quan el millor dels millors surt a la llum.

 

 

0 comentarios