Blogia
SobreatiC

TU VIDA EN 65'( versió en català)

TU VIDA EN 65'( versió en català)

Director: MARIA RIPOLL, 2006

Ou? Bages Centre multiplex, 2006-07-18; 22:40h; 20 pax prox in room.

Pel.lícula basada en l'obra de teatre homònima d'Albert Espinosa, creador de Planta 4a.

L'he trobat interessantíssima. Com parlar d'allò que es queda dins nostre com la mort de familiars o amics propers? A través de la dinàmica d'amistats post-adolescents de tres joves amics de Barcelona, posa de manifest com en un sol moment o en una sola acció mil sentiments que havíem mantingut adormits o guardats durant molt de temps poden aflorar, per bé i per no tant, però en general per trobar un punt definitiu d'equilibri en el nostre interior. 65 minuts, el temps que pot durar un programa de rentadora, el temps que el protagonista necessita per reflexionar i posar en ordre pensaments interiors o exteriors.

Tothom parla del final d'aquesta pel.lícula i a mi personalment em va agradar. El vaig trobar poc previsible però en realitat ja se m'havia passat pel cap algun tipus de final que inclogués el que acaba succeint. Potser sobta, però inserit en la dinàmica vital del personatge, el trobo realista.

Cal destacar la grandíssima interpretació de tots el actors i actrius. Crec que fan tots i totes un paper excepcional.

Recomano molt intensament als soferts visitants d'aquesta pàgina que per cap motiu se la perdin. Sempre cal tenir en compte, però, la catalogació de comèdia dràmatica. Cal dir que em vaig sentir especialment proper al personatge central pel fet que jo tenia la mateixa edat que ell( 12 anys) quan vaig viure una situació semblant a la que ell va viure. Molt interessant.  

http://tuvidaen65minutos.altafilms.com/

1 comentario

Sofert -

En primer lloc, felicitats per seguir donant referències de pel·lícules que fa molt bona pinta.
En segon lloc a veure si aguanta a la cartellera per poder veure-la... no ho crec